محل لوگو

افتادگی پوست بعد از جراحی لاغری


افتادگی پوست بعد از جراحی لاغری

پس از جراحی لاغری، اغلب بیماران وزن بسیار زیادی کم می کنند (اغلب بیش از۵۰ کیلوگرم) که در نهایت می تواند موجب افتادگی پوست و شل شدن عضلات شود. از آنجایی که این پوست اضافی پس از کاهش وزن، خود به خود از بین نخواهد رفت، بیشتر بیماران از آویزان شدن پوستشان گله مند هستند. این به این دلیل است که با افزایش وزن، پوست تا روی توده های چربی جدید گسترش می یابد و با کاهش وزن، پوست معمولا قابلیت ارتجاعی کافی برای جمع شدن و بازگشت به حالت اولیه را ندارد.

آیا پس از تمام جراحی های لاغری بیمار دچار افتادگی پوست می شود؟

حال باید پرسید که این مشکل تا چه اندازه روی شما تاثیر خواهد داشت؟ در واقع شدت این مشکل در هر شخص متفاوت است و میزان آن بستگی به عواملی مانند نوع جراحی، وزن سابقتان، سن، سابقه سیگاری بودن و ژنتیک دارد.

نوع جراحی لاغری اهمیت فراوانی در میزان افتادگی پوست دارد. جراحی اسلیو معده که طی آن بیمار با سرعت کمتری نسبت به جراحی بای پس معده وزن کم می کند، کمتر موجب افتادگی پوست می شود.

ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) چیست؟

ابدومینوپلاستی عملی است که طی آن چربی ها و پوست های اضافی شکم برداشته شده و عضلات شکم سفت می شود. نتیجه ی این جراحی دائمی و همیشگی است و بیمار می تواند پس از جراحی با داشتن رژیمی سالم استایل جدید خود را حفظ کند.واقع ابدومینوپلاستی نوعی جراحی زیبایی بوده که بر خلاف جراحی لاغری در جهت درمان بیمار انجام نمی شود. اما هدف اسلیو معده یا بای پس معده که از روش های جراحی لاغری هستند

افتادگی پوست در چه قسمت هایی از بدن بیشتر اتفاق می افتد؟

افتادگی پوست اغلب در ناحیه شکم اتفاق می افتد که بیشترین میزان ذخیره چربی را دارد. البته شل شدن و افتادگی پوست در قسمت های دیگر نیز می تواند اتفاق بیافتد.

برخی از افراد پس از رژیم های لاغری سریع دچار افتادگی و شل شدن بازو و سینه ها، و برخی دیگر دچار افتادگی در نواحی ران و باسن می شوند.

ملاقات با جراح ابدومینوپلاستی

اولین ملاقات قبل از عمل با بهترین متخصص جراحی لاغری توضیح مرحله به مرحله روند درمان  باتوجه به نوع پوست ، محل تجمع چربی، مدت زمانی که از تجمع چربی می گذرد، وجود یا عدم وجود سلولیت و افتادگی پوست، سن بیمار ، خواست بیمار و هدفی که از درمان دارد درمان موضعی یا جراحی به بیمار پیشنهاد شده و بیمار در سیکل درمان قرار می گیرد.

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما