محل لوگو

آیا من نیاز به ملاقات با یک متخصص ارتودنسی دارم ؟


آیا من نیاز به ملاقات با یک متخصص ارتودنسی  دارم ؟

ملاقات با یک ارتودنتیست مهم ترین دلیل برای مراجعه به یک ارتودنتیست نامرتبی دندان های جلوی شما است اگر دندان های جلوی خود را در آینه ببیند متوجه خواهید شد که مشکل در این زمینه بسیار آشکار است . شما هنگامی که واقعا شاد هستید در برابر لبخند زدن در جلو دیگران مقاومت می کنید و یا با دست خود دهانتان را پوشش می دهید .

شما از نشان دادن دندان کج خود خجالت می کشید این زمانی است که باید به ملاقات با بهترین متخصص ارتودنسی اقدام کنید دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران  آموزش های لازم و مهارت های خاص را برای تراز و ردیف کردن دندان های کج و زیبایی لبخند برای شما دیده است .

ارتودنسی برای کودکان

والدین همیشه بهترین ها را برای کودکان خود می خواهند که یکی از آن ها، دندان های سالم و لبخند زیبا است برای آنکه دندان های فرزندتان به عالی ترین شکل ممکن باشند، باید مراقبت های منظم را از سنین کودکی شروع کنید.

معمولا ویزیت های ارتودنسی کودکان از سن 7 سالگی توصیه می شود رشد دندان های دائمی نیز از همین سن شروع می شوند و تا 11 سالگی ادامه پیدا می کنند از ارتودنسی متحرک می توان در ارتودنسی کودکان نیز بهره برد.اگر فک کودک شما در نوجوانی درمان نشود ممکن است در سنین بالاتر به جراحی اصلاحی نیاز داشته باشد  

ارتودنسی در بزرگسالان

آیا شما سعی می کنید ناخود آگاه لبخند نزنید و در مقابل دیگران از خندیدن اجتناب می کنید اگر چنین است پس بهتر است خودتان هم به ملاقات با یک ارتودنتیست بروید امروزه در حدود یک پنجم از مراجعین ارتودنسی بزرگسالان هستند درمان ارتودنسی می تواند در هر سنی موفق باشد.

به علاوه با رشد روز افزون دسترسی به براکت های سرامیکی شفاف ارتودنسی متحرک، ارتودنسی زبانه ( ارتودنسی داخل دندانی ) مشکل افرادی هم که نمی خواهند ظاهر ارتودنسی شان جلب توجه کند نیز برطرف شده است البته تنها جنبه زیبایی ارتودنسی مد نظر نیست دندان های خوب و ردیف و از وسط تراز قرارگرفته و بهداشت دهان و دندان راحت تر صورت می گیرد و نگهداری آنها آسانتر است .

هزینه ارتودنسی از جمله سوالات متداولی است که بیماران می خواهند بدانند. اگر شما به دنبال جواب این سوال هستید بهتر است بدانید که گزینه های مختلفی بر قیمت ارتودنسی و هزینه قطعی آن تاثیر می گذارد.

 

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 224

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما