محل لوگو

فواید ارتودنسی دندان کدامند؟


فواید ارتودنسی دندان کدامند؟

فواید ارتودنسی دندان بسیار است و در عین حال این درمان ممکن است عوارضی نیز ممکن است داشته باشد در این مقاله به فواید ارتودنسی و همچنین عوارض ارتودنسی می پردازیم.

فواید ارتودنسی

اصلاح و درمان اپن بایت، دیپ بایت،پس از ارتودنسی مشکلات گوارشی برطرف می شود، ارتودنسی می تواند مشکلات عضلانی را در سیستم جونده درمان کند تغییر موقعیت استخوان ها و هماهنگ کردن اجزاء صورت

فواید ارتودنسی در کودکان

شاید بسیاری از والدین تصور کنند که بهتر است صبر کنند تا تمام دندان های شیری کودکشان جوانه بزند سپس آنرا نزد یک متخصص ارتودنسی خوب ببرند. که مسائل زیادی هستند که با مداخله زود هنگام دندانپزشک یا ارتودنتیست کودک شما قابل حل می باشند هفتاد درصد از مردم به ارتودنسی دندان نیاز دارند این در حالی است که حدود ۴۰ درصد از کودکان ما نیازمند درمان های اولیه ارتودنسی هستند بنابراین بهتر است برای کودکانمان از ارتودنسی پیشگیری بهره بگیریم.

عوارض ارتودنسی

 فواید ارتودنسی دندان این درمان مانند هر درمان دیگری نیز داری عوارضی است. در ابتدا مربوط می شود به بهداشت شخصی فرد رعایت بهداشت در دندان های ارتودنسی شده به دقت و زمان بیشتری نسبت به قبل از انجام ارتودنسی دارد از عوارض جانبی دیگر ی که احتمال دارد در درمان ارتودنسی صورت بگیرد انتخاب نا مناسب پزشک شما است.

درمان ارتودنسی باید توسط (ارتودنتیست) صورت بگیرد این درحالی است که بعضی از دندانپزشکان با پایین ترین تعرفه ارتودنسی اقدام  به انجام ارتودنسی می کنند درمان ارتودنسی به صورت غیر علمی و به صورت اشتباه انجام شود ممکن است ایجاد عارضه کن از دیگر عوارض ارتودنسی می توان به برگشت احتمالی درمان ارتودنسی اشاره کرد اگر بیمار دستورات لازم را پس از خارج کردن دستگاه ارتودنسی از دهان رعایت کند همچنین پلاک های متحرک نگهدارنده را پس از درمان ارتودنسی ثابت نیز بطور منظم استفاده کند این مشکل برطرف می شود .

زمان معاینه ارتودنسی

اگر فرزند شما هیچ مورد نگران کننده ای در دندان های خود نداشته باشد بهترین زمان برای مراجعه به دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی در غرب تهران سنین بین ۶ تا ۷ سالگی است. مشکلات دیگر مانند نیش های عمیق و شلوغی شدید دندان ممکن است در سنین ۱۱ تا ۱۲ مورد توجه قرار می گیرند.

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 297

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما