محل لوگو

دوره بارداری پس از عمل اسلیو معده


دوره بارداری پس از عمل اسلیو معده

اگر بارداری پس از  اسلیو معده به درستی توسط خود فرد و همسرش مدیریت شود، می توان انتظار بارداری سالم و مطمئن را داشت. در واقع تحقیقات نشان داده است که بارداری پس از عمل اسلیو معده برای سلامت مادر و جنین بهتر از بارداری در چاقی مفرط می باشد.بهطور کلی بارداری پس از عمل اسلیو معده به نوبه خود مشکلی ایجاد نمی کند. تنها نگرانی در این زمینه، باردار شدن شخص طی بازه زمانی است که در حال کاهش وزن سریع می باشد.

رژیم غذایی پس از جراحی لاغری برای مادر و جنین

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده نسبت به قبل تغییر می کند. ممکن است هر روز نیاز به خوردن مکمل های ویتامینی و مواد معدنی داشته باشد. در دوره بارداری تغییرات رژیم غذایی پس از جراحی لاغری را به طور دقیق از پزشک خود بپرسید.

با پزشک خود درباره هر مسئله ای که برایتان ایجا نگرانی و استرس می کند، صحبت کنید.ممکن است درباره موادی که مصرف آن برای جنین مفید است توصیه هایی کند که اجرای دقیق این دستورالعمل ها بسیار اهمیت دارد.

مکمل های لازم در دوره بارداری پس از عمل اسلیو معده

پس از جراحی لاغری و در دوره بارداری، بیمار نیاز به ویتامین های بارداری و مکمل های مواد معدنی دارد. پس از جراحی اسلیو معده بیمار باید نکات زیر را رعایت کند:

– مصرف ویتامین های خاص بارداری و مکمل های معدنی

– چکاپ سطح ویتامین B12، آهن، کلسیم و اسید فولیک و ویتامین های محلول در چربی در ابتدای بارداری

– چکاپ مکرر خون برای آگاهی از سطح مواد مغذی بدن

آیا در دوران بارداری، تمام وزنی که بیمار کم کرده باز می گردد؟

بسیاری به دلیل بازگشت وزن بعد از عمل اسلیو باردار نمی شوند. اما باید گفت که ممکن است در دوران بارداری، شخص میزانی وزن اضافه کند، اما این اضافه وزن به معنای بازگشت فرد به حالت اول نیست.

افزایش وزن در دوران بارداری در هر شخص متفاوت است اما بیشتر خانم ها (چه جراحی لاغری انجام داده باشند و چه نداشته باشند) دغدغه ی این افزایش وزن را دارند.به طور کلی اطلاع دادن به جراح لاغری خود، می تواند نتایج غیر منتظره را تا حد فراوانی کاهش دهد. بهتر است در این باره با بهترین متخصص جراحی لاغری و ماما صحبت کنید تا خیالتان راحت تر شود.اگر وزن شما خیلی بالاست بهتر است قبل از بارداری به دنبال درمان چاقی با عمل بای پس یا اسلیو معده باشید.

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 307

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما