محل لوگو

دلایل چاقی بعد از ازدواج


دلایل چاقی بعد از ازدواج

زمانی که زوجین در کنار هم آسوده اند، به تماشای تلویزیون می نشینند و همزمان شروع به خوردن خوراکی می کنند و زمان از دستشان در می رود.  وقتی نوبت به خوردن غذا می رسد، چیزی که اتفاق می افتد این است که یکی از زوجین، حتی اگر بعضی غذاها را دوست نداشته باشد، به خاطر علاقه و اشتهای وافر دیگری آنها را می خورد

 در یک ازدواج عاشقانه، زن همیشه سعی می کند تا همسر خود را خشنود سازد

 بسیاری از زنان وقتی که ازدواج می کنند، استارت پختن و درست کردن انواع غذاهای خوشمزه، و دیگر غذاهای چاق کننده را می زنند. این هنر عروس خانم منجر به ساخته شدن چربی می شود. بیشتر افراد تا زمانی که روی ترازو نرفته اند، متوجه نمی شوند که چقدر اضافه وزن پیدا کرده اند. تا قبل از آن، از طعم و ظاهر غذاهای شگفت انگیز همسر جان لذت می برند.

 در یک ازدواج بی عشق، زوجین از سر ناامیدی و افسردگی به خوردن غذا پناه می برند.

آیا رابطه ی جنسی منظم زن را چاق می کند؟

 این مسئله هم برای زنان و هم برای مردان صدق می کند و ارتباطی با جنسیت و رابطه ی جنسی ندارد. اغلب آسودگی خاطر از بودن در یک رابطه ی همیشگی و حس امنیت است که موجب چاقی بعد از ازدواج می شود. افراد متاهل بیشتر از مجردها غذا می خورند. اگر می خواهید به چاقی بعد از ازدواج مبتلا نشوید، مرتب ورزش کنید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی وزن کم کند جراحی لاغری کمک می کند تا وزن کم کنند. و یا دچار مشکلات و بیماری های ناشی از چاقی باشد، جراحی لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای وی باشد.

جراحی چاقی به چه منظور انجام می شود؟

 

جراحی چاقی اغلب زمانی انجام می گیرد که بیمار روش های طبیعی کاهش وزن مانند رژیم لاغری و ورزش را امتحان کرده، ولی جوابی نگرفته باشد.

این روزها، روش های جراحی زیادی برای کاهش اضافه وزن مفرط مانند: عمل اسلیو، عمل بای پس معده، بالون، حلقه و … وجود دارند که عمل اسلیو معده یکی از بهترین، سریع ترین و بی خطرترین آنهاست.پس از اینکه تصمیم به انجام جراحی گرفتید ،در موردبهترین جراح لاغری تحقیق کنید اگر نگران هزینه ی جراحی هستید باید بگم که هزینه چاقی و اضافه وزن بسیار بیشتر از هزینه عمل اسلیو معده  می باشد.

 

 

 

 

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 207

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما