محل لوگو

جواد خیابانی چگونه لاغر شد ؟


جواد خیابانی چگونه لاغر شد ؟

جواد خیابانی گزارشگر محبوب و سرشناس که گزارش او در بازی ایران و استرالیا فراموش نشدنی است به تازگی بیش از ۳۰ کیلو وزن کم کرده

جراحی اسلیو معده روشی آسان برای کاهش وزن سریع 

عمل اسلیو معده با لاپاراسکوپ معجزه نمی کند بلکه این جراحی به فرد چاق کمک می کند تا زندگی سالم تری داشته باشد.  خود جراحی به تنهایی نمی تواند موجب کاهش وزن بیمار شود بلکه لازم است عادات غذایی و برنامه ورزشی پس از جراحی لاغری برای همیشه تغییر کند. 

جراحی اسلیو معده خطرناک است؟

هر جراحی به طور مشخص خطرات و عوارض خاص خود را دارد اما به طور کلی، جراحی لاغری خطر خاصی ندارد و در مقایسه عوارض و فواید جراحی، می توان گفت که جراحی اسلیو معده ارزشش را دارد.

اسلیو معده جزء جراحی های زیبایی بوده و تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت؟

با اینکه چاقی مفرط ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می دهد اما بیشتر ضرر آن مشمول سلامتی انسان می شود. پس از جراحی اسلیو معده و کاهش وزن، زیباتر به نظر می رسید اما هدف این جراحی، کمک به طول عمر بیشتر و زندگی سالم تر می باشد.
برخی شرکت های بیمه جراحی اسلیو معده را تحت پوشش قرار می دهند

بیمار لازم نیست با پزشک خود مشورت کند؟

بسیاری از بیماران از سوال کردن درباره جراحی لاغری خجالت می کشند. افراد زیادی به همین دلیل صبر می کنند تا مشکل چاقی شان از کنترل خارج شود و سپس تصمیم به جراحی لاغری می گیرند که در این صورت خطر جراحی افزایش خواهد یافت
بیمارانی که از یک پزشک عمومی به جراح لاغری ارجاء داده شده اند، بیش از سایرین به جراحی لاغری خود اهمیت داده و دستورالعمل ها را دنبال می کنند.

مزایای عمل اسلیو معده

جراحی اسلیو معده به طرز قابل توجهی دریافت کالری بدن را کاهش می دهد. همین امر موجب کاهش وزن زیاد در زمان بسیار کم می شود. بیماران به طور متوسط ۶۶ درصد از وزن اضافی خود را از دست خواهند داد.

از آنجا که در اسلیو معده برخلاف عمل بای پس، روده دستکاری نمی شود به همین جهت بیمار به سندروم دامپینگ مبتلا نمی شود. دامپینگ برای بیماران بای پس معده اتفاق می افتد و عبارت است از تخلیه سریع محتویات معده در روده کوچک. همچنین از آنجایی که اسلیو تاثیری بر جذب غذا نمی گذارد، کمبود ویتامین و مواد معدنی بدن به ندرت رخ خواهد داد.
.

 

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 365

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما