محل لوگو

ایمن ترین روش جراحی لاغری کدام است؟


ایمن ترین روش جراحی لاغری کدام است؟

در صورتی که پس از مشاوره، جراح لاغری تشخیص داد که شما یک کاندید خوب برای جراحی لاغری هستید، باید به سراغ انتخاب نوع جراحی بروید. هر یک از این جراحی های لاغری مزایا و معایب خاصی دارند که پزشک بر اساس نیاز و ویژگی های بیمار یکی از آنها را برمی گزیند. پس از جراحی معده کوچک شده و زودتر پر می شود که همین امر منجر به کاهش وزن بیمار خواهد شد.

انواع جراحی لاغری

جراحی لاغری یک روش جراحی برای کاهش وزن است که با تغییر نحوه گوارش غذاها به کاهش کالری دریافتی کمک می کند. سه نوع جراحی لاغری که امروزه به وفور در دنیا انجام می شوند عبارت است از:

ایمن ترین جراحی های لاغری

بر خلاف شایعات رایج درباره جراحی لاغری، این جراحی امروزه بسیار ایمن و کم خطر انجام می شود. همچنین اکنون جراحی های لاغری بر خلاف گذشته که به دلیل استفاده از روش های باز و تهاجمی بسیار چالش برانگیز تر بود، به روش لاپاراسکوپی که جدیدترین روش جراحی لاغری است، انجام می شوند. 

۱. اسلیو معده

جراحی اسلیو معده عبارت است از برداشتن حدود ۸۰ درصد از معده که شامل قسمت تولید کننده هورمون گرسنگی(گرلین) نیز می باشد. معده باقی مانده بخیه زده می شود و شکلی باریک و دراز مانند موز یا آستین پیدا می کند

۲.بالون معده

بالون معده جزء جراحی های غیرتهاجمی بوده زیرا شامل هیچگونه برش و خونریزی نمی شود.

۳. حلقه معده

حلقه قابل تنظیم معده شامل قرار دادن یک بند یا حلقه به دور بخش فوقانی معده و تشکیل یک کیسه کوچک بالای حلقه می باشد. بخش تحتانی معده در زیر حلقه قرار خواهد گرفت. 

4.بای پس معده

بای پس معده جزء جراحی های کم تهاجمی است زیرا به روش لاپاراسکوپی انجام می شود.

  انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 144

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما