محل لوگو

مزایای درمان ارتودنسی به موقع چیست؟


مزایای درمان ارتودنسی به موقع چیست؟

مزایای درمان ارتودنسی به موقع بسیار است همه می دانند که درمان ارتودنسی می تواند دندان ها را ردیف کرده و لبخند زیبا به وجود بیاورد اما آیا می دانید که درمان ارتودنسی نه تنها دندان ها را ردیف می کند بلکه سلامت دندان ها و لبخند شما را نیز بهبود می بخشد.

بریس های ارتودنسی می توانند مشکلات همسویی فک بالا و پایین را حل کنند دستگاه های ارتودنسی ثابت یا ارتودنسی متحرک می توانند ، شلوغی دندان و یا فاصله های دندانی را برطرف کنند آنها ممکن است بهترین چیزهایی باشند که تا به حال شما یا فرزندتان داشته اید.

مزایای درمان ارتودنسی به موقع می تواند در طول زندگی شما به خوبی احساس شود زمان و تلاش شما در درمان ارتودنسی سرمایه گذاری می شود و در طول زندگی با بهبود سلامتی دهان و دندان از آن بهره خواهید برد.

آیا درمان ارتودنسی بهداشت دهان و دندان را آسانتر می کند؟

جواب کوتاه – بله است.

یکی از مزایای درمان ارتودنسی به موقع راحتتر کردن ، مسواک زدن و تمیز کردن دندان ها است،دندان های شلوغ و بهم ریخته می توانند پوسیدگی دندان و استرس بر لثه ها و استخوان های حمایت کننده را افزایش دهند، ناهماهنگی دندان ها می تواند منجر به ناهماهنگی فک ها شوند، این معضل ممکن است مجموعه ای از بیماری ها را در بر داشته باشد.

درمان ارتودنسی چگونه عمل می کند؟

این درمان از دو نوع ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک برای حرکت دندان ها و رشد فک ها و بازسازی ماهیچه ها کمک می گیرد، این وسایل از طریق وارد آوردن فشار ملایم و حساب شده ای روی دندان ها و فک ها کار می کنند شدت مشکل بیمار و تشخیص یک ارتودنتیست تعیین می کند که کدامیک از انواع ارتودنسی برای او موثر است 

اولین اقدام برای انجام ارتودنسی 

اگر از شکل دندانهای خود رضایت کامل ندارید به هیچ عنوان نگران نباشید، دکتر هادی درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی کودکان و بزرگسالان و با درمان تخصصی مرتب کردن دندان با بهترین کیفیت و بهترین مواد میتواند دندانهای شما را به دندانهایی زیبا و بدون عیب تبدیل کند.

 

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 176

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما