محل لوگو

آیا ارتودنسی چند دندان امکان پذیر است؟


آیا ارتودنسی چند دندان امکان پذیر است؟

ارتودنسی چند دندان سوالی است که بسیاری از بیماران ارتودنسی می خواهند جواب آنرا بدانند آنها می پرسند که آیا درمان ارتودنسی دندان می تواند تنها بر روی یک فک یا فقط بر چند دندان جلویی تمرکز داشته باشد؟ زیرا آنها به خوبی می دانند که فقط جنبش یک دندان کوچک می تواند نتایج بزرگی را در بر داشته باشد.

حرکت در چند دندان یا همه دندان ها؟

همه ما افرادی را که تحت درمان ارتودنسی هستند با بریس های فلزی در دهان دیده ایم اما همه بیماران نیازمند بریس برای همه دندان ها نیستند گاهی اوقات تنها یک یا چند دندان باید حرکت کنند ، آنهم نه یک حرکت زیاد.

بعضی از دندان ها تنها به حرکت یک یا دو میلیمتری نیاز دارند در دندان های برخی از بیماران شکاف کوچکی بین دو دندان فوقانی وجود دارد که برای بسته شدن این فاصله ما تنها به حرکت کوچکی نیاز داریم ممکن است یک متخصص ارتودنسی در تهران درمان این بیماران را به وسیله ارتودنسی متحرک انجام دهد.

آیا ارتودنسی چند دندان هم به دوسال زمان نیاز دارد؟

در مواردی که بیمار بسته به نیاز خود از ارتودنسی ثابت کمک می گیرد این فرآیند تنها چند ماه طول می کشد نه دوسال پس از پایان درمان هم بیمار باید چندین ماه از یک نگهدارنده متحرک استفاده کند این عمل به دلیل تثبیت موقعیت جدید دندان ها است از این رو برای درمان این بیماران باید دقت زیادی بکار برده شود زیرا یک ارتودنتیست به خوبی می داند که حرکت دادن دندان ها حتی به مقدار کم هم می تواند بر روی سایر دندان ها تاثیر بگذارد.

آیا قبل از ارتودنسی چند دندان باید چکاپ داشته باشم؟

بله ، شما باید قبل از شروع درمان ارتودنسی معایب و پوسیدگی دندان ها را به طور کامل از بین ببرید همچنین در صورت داشتن بیماری لثه یا هر نوع بیماری دهان و دندان این بیماری ها باید بطور کامل درمان شوند.

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی برای درمان های مختلف متفاوت است در این باره با اطمینان می توان گفت که بدون معاینه شخصی نمی توان از مشکل خاص شما آگاه شد اما شما می توانید با مراجعه به سایت دکتر درویش پور از قیمت ارتودنسی تا حدودی اطلاع حاصل کنید.

 

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 178

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما