محل لوگو

فواید عمل جراحی لاغری


فواید عمل جراحی لاغری

جراحی لاغری یا Bariatric اصطلاحی است که اشاره به کاهش وزن موثر در افراد چاق دارد. جراجی لاغری تنها یک عمل نیست و چندین تکنیک و پروسه جراحی مختلف را شامل میشود مزایای جراحی لاغری زیاد است به همین جهت این عمل ها به تازگی بسیار پرطرفدار شده اند.

برای افراد زیادی جای سوال است که مزایای جراحی لاغری واقعا چیست و چرا باید شخصی که چاق است بخواهد زیر تیغ جراح چاقی برود؟

1- کاهش سریع وزن

شما با انجام عمل به صورت آنی و یکباره وزن از دست نمیدهید، بلکه اضافه وزن خود را به مرور زمان اما به شکلی موثر و اغلب دائمی از دست میدهید

۲. بهبود بیماری های در ارتباط با چاقی

به خاطر انجام عمل جراحی لاغری و کاهش وزن، بیشتر شرایط پزشکی مربوط به چاقی شما نیز بهبود خواهد یافت. علاوه بر این، می‌توانید از بروز مشکلات جدی دیگری که نتیجه چاقی هستند پیش‌گیری کنید

۳. بهبود کیفیت زندگی

۴. بهبود مسائل روانشناختی در افراد

۵. با انجام عمل جراحی لاغری پول خودتان را پس انداز میکنید!

یکی از مهم‌ترین مزایای جراحی لاغری که کمتر به آن توجه می‌شود، صرفه جویی در هزینه های مالی است.دیابت، مشکلات قلب و عروق، فشار خون و … تنها تعدادی از این مشکلات هستند که سالانه هزینه های بسیار بالایی روی دست افراد چاق میگذارند.

شاید با خودتان بگویید که هزینه عمل چاقی هم بالا است و  حتما با خواندن این مقاله تا حد زیادی قانع شده ای که چنین عمل میتواند برای شما موثر باشد. این جراحی وزن شما را به صورت موثر و در یک مدت زمان منطقی کاهش میدهد و پول شما را به نوعی پس انداز میکند. 

درباره انجام عمل جراحی لاغری فکر کنید!

اما اینکه چه روشی را برای عمل خود انتخاب کنید مهمتر است. شما باید تمام جوانب مثبت و منفی و خطرات هر کدام از پروسه های جراحی را ارزیابی کنید. و در نهایت برای اینکه بفهمید آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستید و یا آیا انجام این عمل تاثیری بر لاغری شما دارد یا نه حتما با یک متخصص و جراح چاقی مشورت کنید. دکتر طاها عنبرا بهترین متخصص جراحی لاغری در تهران با ویزیت حضوری و غیرحضوری شما را از انجام جراحی چاقی آگاه می کند.

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 149

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما