محل لوگو

با رعایت نکات دندانپزشکی جوانتر به نظر می رسید


با رعایت نکات دندانپزشکی جوانتر به نظر می رسید

رعایت نکات دندانپزشکی یک دروازه برای سلامتی شما است حفظ و نگه داری این دروازه جز با تمیز نگه داشتن دندان ها امکان پذیر نیست با این کار شما علاوه بر لبخند زیبا توانسته اید دندان های سالم تری نیز داشته باشید.

دندان های سالم شما را جوانتر نشان می دهد زیرا غالبا ما برای توصیف افراد مسن از کمبود دندان ها و تغییر رنگ دندان های آنها استفاده می کنیم این یک واقعیت است.

پیشگیری از تحلیل لثه

در اثر تحلیل لثه دندان ها بلند تر از حد معمول به نظر می رسند.

التهاب و بیماری پریودنتال

التهاب پاسخ عروق اطراف دندان ها است که به باکتری ها و مانده مواد غذایی داده می شود.

التهاب مزمن لثه با چه بیماری هایی مرتبط است؟

التهاب مزمن می تواند عامل اصلی یا نشانگر برخی از علل بیماری های لثه باشد. بیماری های پریودنتال می تواند علت اصلی از دست دادن دندان ها باشد زیرا ایجاد باکتری ، التهاب و پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال می تواند بی سروصدا و به آرامی اتفاق بیفتد.

داشتن دندان های مرتب و لثه های سالم شما را جوانتر نشان می دهد اما اگر دندان های شما نامرتب هستند بهتر است هرچه سریعتر آنها را به یک متخصص ارتودنسی نشان دهید.

چگونه ارتودنسی می تواند شما را جوانتر نشان دهد

درمان ارتودنسی با اصلاح معایب دندان های شما می تواند زیبایی لبخند را به شما هدیه دهد این حقیقت دارد که ظاهر افراد تاثیر قابل توجهی در اعتماد به نفس آنها دارد دندان ها ی ما اولین چیزی است که در معرض دید قرار می گیرد.

بنابراین می توان تغییرات پایدار را در آنها بوجود آورد یک لبخند بهبود یافته می تواند باعث شود که فرد احساس خوشحالی کند ارتودنسی می تواند مزایای بهداشتی مهمی در دندان های شما بوجود بیاورد.

آیا ارتودنسی برای من دیر شده است؟

بسیاری از بزرگسالان فکر می کنند که استفاده از درمان ارتودنسی برای آنها مناسب نیست و فکر می کنند اما متخصصین ارتودنسی می گویند تا زمانی که فرد دارای لثه های سالمی باشد هیچ سنی برای درمان آن زیاد نیست اگر می‌خواهید اطلاعاتی در زمینه هزینه ارتودنسی ، عکس ارتودنسی، پلاک ارتودنسی، کسب کنید دکتر درویش پور بهترین دکتر ارتودنسی در تهران آماده ارائه  انواع ارتودنسی نامرئی و ثابت می باشد

 

  انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 187

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما