محل لوگو

میزان موفقیت عمل لاغری


میزان موفقیت عمل لاغری

اگر کاندید انجام عمل جراحی لاغری هستید و سوالی در رابطه با انجام این عمل دارید میخواهید مورد ارزیابی قرار بگیرید دکتر عنبرا از بهترین جراحان لاغری ایران مشورت بگیرید دکتر عنبرا بیش از ۳ هزار عمل لاغری موفق با درصد موفقیت بسیار بالا داشته اند و کمتر کسی اندازه ایشان این تعداد عمل رابا موفقیت انجام داده است. ایشان تاکنون هیچ عمل لاغری ناموفق و شکست خورده ای نداشته اند.

عمل لاغری به روش های مختلفی انجام می شود و به طور کلی با دو هدف کاهش حجم معده و کاهش جذب مواد غذایی، سعی می شود به لاغر شدن افراد کمک کند . علاوه بر درمان چاقی،  با کمک عمل جراحی، می توان تا حد زیادی باعث بهبود بیماری های ناشی از چاقی شود .

تعریفموفقیت  یک عمل

ما هنوز تعریف دقیقی برای شکست عمل لاغری نداریم. اما اکثر صاحب نظران با رصد کردن نتایج و برخی شراط دیگر نحوه موفقیت و شکست عمل جراحی لاغری را مشخص میکنند. اما این شرایط چه هستند؟ از کجا باید بفهمیم نتیجه عمل ناموفق بوده است؟

۳ شرط زیر میتوانند معیارهایی خوبی برای اعلام عدم موفقیت جراحی لاغری باشد:

  • زمانی که بیمار آنچنان که ما انتظار داریم وزن کم نکرده باشد
  • اگر دوباره مقدار قابل توجهی از وزن از دست رفته را به دست آورده باشد
  • و در آخر اگر بیماری ها یا شرایط ناشی از چاقی همچنان در شخص بهبود یا درمان پیدا نکرده باشند.

برخی از جراحان لاغری نیز برای مشخص کردن شکست عمل لاغری از پارامتری های خاصی استفاده میکنند. برای مثال اگر شخص کمتر از ۵۰ درصد وزن خودش را از دست بدهد به منزله شکست نتایج عمل چاقی خواهد بود. یعنی برای مثال اگر یک بیمار ۶۰ کیلو اضافه وزن داشته باشد، ولی بعد از عمل اسلیو تنها ۱۵ کیلو از دست داده باشد یعنی نتایج عمل اسلیو با شکست مواجه شده.

درصد موفقیت با انتخاب جراح لاغری خوب بالا میرود

علل و فاکتورهای زیادی ممکن است مسئول شکست یا عدم موفقیت عمل لاغری شود. با این وجود می توان با انتخاب بهترین جراح لاغری تا حدودی شانس موفقیت عمل را بالا برد. زیرا اگر جراح لاغری خوبی انتخاب کنید مطمئن خواهید بود که عملتان با موفقیت انجام میشود، به شما رژیم غذایی مناسب و ورزش های مرتبطی برای حفظ نتایج توصیه خواهد کرد. پیگیری چنین جراحی میتواند شما را به حداکثر کاهش وزن و سلامتی بیشتر سوق میدهد.

 

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 103

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما