محل لوگو

اصلاح طرح لبخند و زیبایی لبخند


اصلاح طرح لبخند و  زیبایی لبخند

اصلاح طرح لبخند و زیبایی لبخند به منظور دارا بودن دندان های زیبایی هست که در موقع لبخند زدن آشکار می شود لبخند زیبا به شما اعتماد به نفس و رضایت می دهد احساس خوشایندی که پس از هر بار لبخند زدن در جمع به شما دست می دهد باعث شادابی و طراوت شما خواهد شد.

برای اصلاح طرح لبخند ابتدا از سلامت لثه ها اطمینان حاصل می کنیم سپس به سراغ دندان های پوسیده می رویم پس از ترمیم و بازسازی و بر طرف کردن پوسیدگی دندان ها این بار نوبت به سفید کردن دندان ها می رسد.

سفید کردن دندان ها که در مواقعی ناچار به تکرار آن می شویم درخشان شدن دندان ها ی شما را ماندگار می کند در مرحله آخر که مهمترین و زمان برترین مرحله اصلاح طرح لبخند است به سراغ متخصص ارتودنسی می رویم که مرتب کردن دندان ها به عهده او است دکتر هادی درویش پور، متخصص ارتودنسی در غرب تهران  قادر است برای بدست آوردن یک لبخند زیبا به شما کمک کند تا دندان های مرتب و منظمی را برای همیشه عمرتان داشته باشید برای دریافت نوبت آنلاین  می توانید با مراجعه به سایت https://www.drdarvishpour.com/ از 5% تخفیف برای هزینه ارتودنسی دندان بهره مند شوید.

کمبود فضا در فک

نامرتبی دندان ها بطور معمول در اثر کمبود فضا در فک است.

این نامرتبی با یکی از روش های فضاسازی درمان ارتودنسی قابل حل است.

فضا سازی شامل:

  • گسترش قوس دندانی
  • کشیدن دندان
  • عقب بردن دندان های آسیا

دندان های فاصله دار

دندان های فاصله دار هم کاملا ارثی می باشد.

علت آن این است که شما فک بزرگ را از یکی از والدین و دندان های کوچک را از یکی دیگر از والدین به ارث برده اید .

متخصص ارتودنسی شما پس از نصب پلاکت های (ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی ثابت و متحرک ...) به روی دندان های شما و با وارد آوردن نیروهای ارتودنسی دندان های فاصله دار را به هم نزدیک می کند.

به وسیله این کار اصلاح طرح لبخند شما به خوبی انجام می شود.

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 55

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما