محل لوگو

چگونه از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شویم؟


ممکن است از آن دسته افرادی باشید که تنها در قسمت شکم و پهلو چربی اضافه دارند که این چربی ها پس از بارداری و در نواحی شکم، پهلو، ران ها یا پشت، به وجود آمده اند. و تمایل دارید تا تنها چربی های آن منطقه را بسوزانید. اما به خاطر داشته باشید که انتخاب اینکه کدام قسمت بدن زودتر آب شود به دست شما نخواهد بود و قادر به کنترل آن نیستید

چرا خانم ها بیشتر از آقایان شکم و پهلو دارند؟

بدن خانم ها، به دلیل محافظت از جنین در طول بارداری، چربی ها را بیشتر در شکم و پهلو ها ذخیره می کند. چربی های پهلو زیرپوستی هستند و دقیقا در زیر پوست شما قرارگرفته اند و جزء چربی های سمج محسوب می شوند که آب کردنشان بسیار سخت است،که حتی اکثر افراد با رژیم و ورزش هم نمی توانند آنها را آب کنند.

روش های طبیعی و غیر طبیعی لاغری شکم

روش های بسیاری برای کاهش وزن طبیعی مانند ورزش و رژیم لاغری ، و غیر طبیعی مانند انواع جراحی لاغری، لیپوساکشن و آمپول لاغری ویکتوزا وجود دارد. شما می توانید با انتخاب هر یک از این روش ها وزن خود را کاهش داده و به سلامتتان کمک کنید.

روش های طبیعی لاغری شکم

رژیم های لاغری بسیاری وجود دارند که با رعایت آنها می توان طی مدت کوتاهی وزن زیادی کم کرد. اساس اکثر این رژیم ها گرسنگی دادن به خود است که می تواند آسیب های زیادی به بدن وارد کند. 

روش های غیر طبیعی لاغری شکم

اگر رژیم و ورزش های مختلف نتوانسته شما را لاغر کند، پس بهتر است به فکر لاغری با جراحی بای پس معده، اسلیو معده و دیگر روش های جراحی لاغری و یا پیکر تراشی به شیوه هایی چون ابدومینوپلاستی یا لیپوساکشن هستید.

کاندیدای انجام جراحی لاغری:

  • با ورزش و برنامه رژیم غذایی لاغری ناموفق بوده باشد.
  • دارای بی ام آی 40 به بالا هستند.
  • دارای بی ام آی 35 به بالا بوده و دچار بیماری های جدی ناشی از چاقی هستند.
  • نوجوانانی که در سن بلوغ بوده و بی ام آی آنها ۳۵ یا بالاتر بوده و دچار مشکلات جدی ناشی از چاقی هستند.

برای بیمارانی که به چاقی مفرط مبتلا هستند، جراحی چاقی گزینه ی بهتری نسبت به لیپوساکشن می باشد. جراحی لاغری احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی را نیز کاهش دهد احتمال بازگشت ناگهانی کل وزن اولیه تان را بسیار محدود خواهد کرد.

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 103

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما