محل لوگو

خطر جراحی لاغری چقدر است؟


داشتن احساس ترس و خطر قبل از انجام جراحی لاغری   مانند همه جراحی هاکاملا طبیعی است. در برخی مواقع این ترس به علت نداشتن دانش و اطلاعات درست شدت پیدا می کند. شایع ترین ترس بشر، ترس از ناشناخته ها است به همین دلیل سعی کنید تا حد ممکن درباره جراحی لاغری اطلاعات کسب کنید و با یک جراح لاغری خوب مشاوره داشته باشید.

 اغلب به دلیل شایعات متداول درباره جراحی لاغری، ترس فراوانی از انجام اینگونه جراحی ها وجود دارد. اما امروزه جراحی های لاغری به ایمن ترین روش ممکن یعنی همان لاپاراسکوپی معده انجام شده و بسیار کم خطر تر و کم تهاجمی تر هستند.

جراحی لاغری روش موثری برای کاهش وزن و ثبات وزن ایده آل می باشد. مهم نیست اسلیو معده یا کدام نوع دیگر جراحی لاغری را انتخاب کنید، جراحی لاغری می تواند کیفیت زندگی تان را به طرز چشم گیری بهبود بخشد. البته مانند هر جراحی دیگری، جراحی لاغری نیز می تواند مزایا و معایب فراوانی داشته باشد. بیمار باید در انتخاب هر جراحی، این مزایا و معایب را در دو کفه ترازو قرار دهد و در صورت سنگین بودن مزایا آن را انجام دهد. در مطالب بعدی در مورد مزایای جراحی لاغری صحبت خواهیم کرد.

آیا ترس جراحی لاغری طبیعی است؟

ممکن است بیماران نگران مرگ در حین جراحی چاقی باشند ولی آیا به همین میزان هم نگران مرگ ناشی از چاقی هستند؟ افرادی که جراحی لاغری انجام داده اند، ۲۹ درصد کمتر از افراد چاقی که جراحی نکرده اند، مستعد مردن هستند.

حدود ۱۵ الی ۲۰ سال پیش، جراحی لاغری می توانست خطر داشته باشد، زیرا بیمار نمی دانست پس از جراحی چه در انتظارش است. در آن زمان جراحی های لاغری به دقت بررسی نشده بود و بیماران هیچ اطلاعاتی درباره رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری، باید ها و نباید ها نداشتند. حتی دسترسی به اینترنت هم نبود تا مردم با یک کلیک با دنیایی از اطلاعات مواجه شوند. بله در آن سال ها شاید انجام جراحی لاغری ریسک محسوب می شد اما امروزه با وجود جدیدترین متد جراحی لاغری، این عمل به نجات دهنده زندگی بسیاری از افراد دنیا بدل شده است.

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 125

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما